luni, 4 aprilie 2011

Lucruri geniale spuse de colegii si profii mei..

''..se imbata vaca daca ii dam pastile de vin.''- Profu de chimie. :))

''Fiecare rasa are un miros al ei.''-  Prof. isto.
 

''Moime ce sunteti!!''- Directoarea. :))

''..uite aici cateva kilograme de dorinta''- Prfa de engleza. :)) 
 

''Fasole frecata de marginea WC-uluuui.''- Alex. G. :)) 
 

''..porc muzical.''- Giully. 
 

''..scrieti dragi putori''- Directoarea. :)))
 

''..apoi asta iar se crede editorul lumii!!''- Thomas catre Calin. :)))

'' ..ai un - + un punct la purtare!'' -Profa ATP. 

''..trebuie sa  aiba un prospect jucaria aia doamna profesoara!!'' -Tecar.

''..copii facuti prea devreme ( X F ) ''-Profu de chimie.

''..lectii de probleme.'' -Rux.

''..si numa dintr`o data am vazut o femeie rastignita pe capota!!''- Profu de chimie.  :))

''Vaaai cum am ras!!!! Ca mi s`o si ridicat parul de pe mana!! ( Ema ) , la care ( Profu de chimie) Va rugam pieptanati`va.''':))

''..i`o tras la ala una de i`o ajuns pana in ranza!'' -Thomas.

'' varcolac cu musteata ii profu de fizica :)) ''- Teo.

''..asta e propria ta semnatura pe biletul tau de prostie'' -Profu de fizica.

''..si pe tine te scapa valva?! (pipi) '' -Profu de fizica. :))

''..nu stie ca e o scroafa oridinara, cand am vazut`o aseara isi manca mucii dintr`o nara!'' -Thomas catre Butica  :))

''..cacat la kil.'' -Thomas

''..nu imi vine sa cred ca rujul te suporta, mai bine du`te si taie`ti o aorta!!'' -Thomas catre Butica :))

''..mama voastra de golani!!'' - Profu de fizica. :))

''..care imi da un pisc? '' -Profu de mate.  :))

''..tu fata ai mai auzit de substanta lesbiana?! ''- Profu de chimie. :))

''..fraier imputit`` -Lolo. :))

''Domn` diriginte, ma lasati pana pa baie, va rog ( Ema) ..sigur ca nu..'' -Dirigu.

 Dirugu` vorbea despre disparitia Lunii, ca peste nu stiu cati ani va disparea complet!!Si a zis ceva in genul..''..cea mai mare intrebarea posibila pe care si`o pun cercetaorii geografici si  oamenii de stiinta e.. ( toti eram in suspans, si  eram curiosi care e MAREA intrebare ) CE VOR FACE INDRAGOSTITII FARA LUNAA?! '' :))) 

Un comentariu: